خوشیهایم را ارمغان بهاری گفتی                             

                                                بهاری پر زگل و جاویدان      

                                                لحظه های خوش می گذرند  

                         چون بهاران زیبا     

                              خاطراتش ماند همیشه در دل  

                        چون تو زیبا  

                                       گفتی در جهان چیزی نیست زیباتر ز گلها  

                        باور کن ای دوست  

                         من هرگز نیافتم گلی  

                         زیباتر از تو زیبا  

                               ای که لبخند توست مانند گل  

                               من دوستت دارم چو خیال  

                               با من بنشین و با من بمان  

                                    ای که نگاهت باشد یادی زبهاران  

                                      بتو می اندیشم ای گل ، شب و روز  

                          من ترا دوست دارم          

                          ای عزیزتر از جان  

    ای دوست !!!  

 تو در چشم من پاکتر از شبنم  

        زیباتر ز بهارانی  

      بیا بنشین ببرم  

   که عشق تو ماند در دل جاوید  

   تویی فرخنده گلی در باغ امیدم